POMOŻEMY CI W
ROZWOJU SKLEPU!

Tutaj znajdziesz cenne porady na temat sprzedaży oraz rozwoju sklepu internetowego.
Możesz na nas liczyć!

KONFIGURACJA SKLEPU/ ZMIANA WYGLĄDU

Zdajemy sobie sprawę z tego jak ważne jest pierwsze wrażenie na kliencie. Podczas konfiguracji strony możesz mieć dużo pytań, więc przygotowaliśmy dla Ciebie materiały, które pomogą Ci dopracować twój sklep.

Gdzie mogę znaleźć informacje na temat podstawowej konfiguracji sklepu?

Jeśli szukasz pomocy w samodzielnej konfiguracji sklepu na platformie FULL DROP SHOP, skontaktuj się z nami lub skorzystaj z naszych artykułów pomocniczych. Znajdziesz tam dokładną instrukcje, jak skonfigurować poszczególne z elementów strony.
 

Jak powinnienem przygotować sklep pod przyjęcie klienta?

Jeśli jesteś w trakcie konfiguracji strony i zastanawiasz się, o co trzeba zadbać, by mieć pewność, że sklep jest odpowiednio przygotowany pod przyjęcie klienta, przygotowaliśmy dla Ciebie kompleksowy poradnik. Dowiesz się w nim o wszystkich działaniach, które należy zrealizować przed rozpoczęciem sprzedaży.
 

Gdzie szukać pomocy, jeśli chce dopracować elementy graficzne mojej strony?

Możesz wdrożyć zmiany poszczególnych elementów z pomocą naszych poradników w formie pisemnej lub video. Jeśli jednak nie czujesz się na siłach lub nie masz po prostu czasu, wykonamy to za Ciebie. Zapoznaj się ze szczegółami naszej oferty i skontaktuj się z nami.
 

Jakie mam możliwości zmiany szaty graficznej?

Jeśli chcesz zmienić wygląd swojej strony, powinieneś sprawdź ofertę naszych szablonów graficznych. Pamiętaj jednak, że prezentowane tam treści pełnią jedynie funkcję demonstracyjną. Konfigurację zakupionego szablonu ułatwi ci instrukcja dostępna w nagłówku wersji demo - “opis szablonu”. Opłata za dany szablon jest jednorazowa i zawiera również gwarancję kompatybilności z przyszłymi aktualizacjami naszego oprogramowania. Jeśli potrzebujesz bardziej spersonalizowanego rozwiązania, które będzie bardziej zgodne z twoimi preferencjami, zapoznaj się z naszą ofertą indywidualnych projektów graficznych. Jakiekolwiek wątpliwości związane z wyborem dobrego pakietu chętnie wyjaśnimy w rozmowie z nami.

MARKETING I POZYSKIWANIE KLIENTÓW

Skoro Twój sklep jest już w pełni przygotowany na przyjęcie klientów, to jak ich teraz pozyskać? Zapoznaj się z zadawanymi pytaniami odnośnie pozyskiwania ruchu na stronie.

Kto może dla mnie wykonać reklamę Google Ads lub Facebook Ads?

Oferujemy naszym klientom, profesjonalną usługę reklamy Google Shopping oraz Facebook Ads. Posiadamy duże doświadczenie w prowadzeniu bardzo skutecznych kampanii produktowych.
 

Jak mogę zwiększyć widoczność mojego sklepu w wyszukiwarce Google?

Na widoczność strony w wyszukiwarce Google wpływa wiele czynników. Pewne elementy które mają wpływ na pozycję Twojego sklepu można optymalizować we własnym zakresie. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie szereg poradników, które podpowiedzą Ci, o co należy zadbać w pierwszej kolejności i jak to zrobić.
 

Skąd mogę pozyskać ruch dla mojego sklepu?

Oprócz reklam w wyszukiwarce i na portalach społecznościowych, warto pokazywać się ze swoją marką w miejscach, które agregują oferty z różnych sklepów. Mogą to być porównywarki cenowe, takie jak Ceneo. Istnieją również branżowe platformy, typu Domodi czy Homebook które umożliwią Ci zaprezentowanie asortymentu sklepu szerszemu gronu odbiorców
 

Czemu mój sklep nie sprzedaje?

Na sukces danego sklepu składa się wiele elementów. Zastanawiasz się, dlaczego akurat twój sklep nie sprzedaje? Podpowiadamy, co może być przyczyną. Sprawdź usystematyzowaną listę czynników mających wpływ na realizację Twojego celu. Zastanów się, czy na pewno każdy z wymienionych punktów jest odpowiednio dopracowany.Jeśli potrzebujesz bardziej spersonalizowanego rozwiązania, które będzie bardziej zgodne z twoimi preferencjami, zapoznaj się z naszą ofertą indywidualnych projektów graficznych. Jakiekolwiek wątpliwości związane z wyborem dobrego pakietu chętnie wyjaśnimy w rozmowie z nami.

Gdzie monitorować efekty moich poczynań?

Efekty swoich działań możesz monitorować za pomocą Google Analytics. Jest to potężne, a w dodatku darmowe narzędzie od Google, które dostarczy Ci wielu potrzebnych danych obrazujących sytuację Twojego sklepu.

ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI SPRZEDAŻY

Masz swój sklep, masz trochę klientów, ale w dalszym ciągu dochody nie są satysfakcjonujące? Sprawdź, co możesz zrobić, by zwiększyć efektywność swojej strony.

Jak mogę zoptymalizować mój sklep, by zwiększyć swoją szanę na przychód?

Sklepy dostarczane przez nas są świetnie zoptymalizowane. Nie musisz w żaden sposób ich indywidualnie optymalizować.
 

Jak mogę wzbudzić zaufanie do mojego sklepu?

Zaufanie do sklepu pełni bardzo ważną rolę w podjęciu decyzji o zakupie danego produktu. Dlatego trzeba dostarczyć klientowi wszelkich niezbędnych informacji, które rozwieją jego wątpliwości. W pierwszej kolejności zadbaj o odpowiedni opis swojej działalności. Przedstaw się następnie zamieść najważniejsze informacje o twoim sklepie i udostępnij dane kontaktowe.Dbaj o to, by klient mógł się z tobą swobodnie skontaktować, jeśli tylko będzie chciał. Sprawdź, jak powinna wyglądać strona informacyjna o firmie, a także w pełni funkcjonalna strona kontaktowa. Kolejnym elementem ważnym w budowaniu zaufania klientów są opinie konsumenckie. Społeczny dowód słuszności, czyli w tym przypadku recenzje tych, którzy już u ciebie kupili produkty, powinny znajdować się na stronie Twojego sklepu. Efektywne pozyskiwanie opinii od kupujących i atrakcyjną ich prezentację zapewniają narzędzia Getreview oraz Trustmate. Zapoznaj się z ich możliwościami i czym prędzej uruchom moduł opinii w swoim sklepie, by nie tracić potencjalnych klientów.
 

Jak najlepiej zachęcić klienta, by powrócił do mojego sklepu na kolejne zakupy?

Byłoby wręcz idealnie, gdyby raz pozyskany klient wracał do ciebie na kolejne zakupy, a jeszcze lepiej gdyby nawet polecił twój sklep znajomym. Dlatego, aby go do tego zachęcić, udostępnij mu możliwość zbierania punktów za zakupy w ramach programu lojalnościowego. Korzyść w postaci rabatów czy gratisów zmotywują go do powrotu i pozostawi to miłe wrażenie. By nie pozwolić o sobie zapomnieć, zadbaj o budowę bazy subskrybentów, którym będziesz przesyłać atrakcyjne treści w postaci e-mail marketingu.
 

Jeśli chciałbym dodatkowej funkcjonalności mojego sklepu, jakie mam możliwości?

Chciałbyś rozwijać swój sklep, potrzebujesz niestandardowej funkcjonalności? Skontaktuj się z nami! Przedstawisz nam swoją wizję, a my sprawimy aby stała się ona w pełni funkcjonalną rzeczywistością!

Czy mój sklep jest zgodny z najlepszymi i najnowszymi praktykami e-commerce?

Oczywiście że TAK ! W FullDropShop korzystamy z najlepszych oraz najbardziej innowacyjnych rozwiązań ! Jednak, jeśli nadal zastanawiasz się, czy twój sklep internetowy jest zgodny z najlepszymi i najnowszymi praktykami branży e-commerce i chcesz zasięgnąć rady lub opinii – dołącz do naszych darmowych warsztatów online.